piątek, 20 grudnia 2013

świątecznie




Kilka rzeczy na Święta,w rytmie czerwono-białym:)



Z lumpeksowej zasłonki uszyły mi się podusie na święta.
Dziarsko sama przyszyłam aplikacje,pierwszy raz w życiu:)
Najpierw jednak,zanim spitolę sprawę,zasięgam porad w naszym wszechwiedzącym internecie,jak to zrobić,żeby się nie narobić i żeby wyszło.
Prosta sprawa,podkleić materiał na aplikacje fizeliną i jest dużo prościej.
























Następną rzeczą jaką wykonałam,były bombki z bawełny.
Wyszły całkiem przyzwoicie.
Wprawdzie pierwsza próbna kulka poszła do wyrzucenia,ale z każdą następną było już coraz lepiej:)


























































































Pomysł na świąteczne wykorzystanie starych słoików.


























I pomysł na świąteczne wykorzystanie starych filiżanek.
Ja swoje kupiłam w lumpeksie,tylko3,bo od razu wiedziałam,że posłużą mi za świeczniki.






































Na koniec właściwa,ulepszona wersja aniołka:)





































KOCHANI MOI,WSZYSCY MNIE TU ODWIEDZAJĄCY,OFICJALNIE I SKRYCIE,TERAZ TO BEZ RÓŻNICY.
ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM WESOŁYCH,SPOKOJNYCH,RADOSNYCH ŚWIĄT!!!
I ABY TA ŚWIĄTECZNA ATMOSFERA GOŚCIŁA W NASZYCH SERCACH PRZEZ CAŁY ROK:)

Laaba :)***

5 komentarzy:

  1. Kochana! Cudności! Wciąż mnie czymś zaskakujesz :-) Wszystko tak piękne, że aż dech zapiera!!! :-)
    Miłości, radości, spokoju i zdrowia na święta i po świętach! życzę Tobie i Twoim najbliższym ja i moja rodzinka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko Kochana:)
      Wam również wszystkiego naj,naj!!!

      Usuń
  2. Kliknęłam na Twój nick w komentarzu u mnie i tak trafiłam na Twój blog. Trochę pobuszowałam wstecz. Robisz wspaniale rzeczy, proste, naturalne i przyjazne dla oka. Radosnych Swat Ci życzę i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,dziękuję:)
      I również życzę Radosnych Świąt!!!

      Usuń
  3. Piękne ozdoby, sama bym takie chętnie przygarnęła, szczególnie czerwone bombki i tego aniołka :)

    OdpowiedzUsuń

pisz śmiało...
dziękuję za każde słowo:)