poniedziałek, 4 listopada 2013

wywal tv przez okno!


MOJE RZECZY SĄ DO KUPIENIA W OPOLU,SKLEP MANDALA, UL.KOŚCIUSZKI,NAD KOFEINĄ.                                                                            ZAPRASZAMY!!!






Idą przede mną dwie młode damy,jedna mówi do tej drugiej "wiesz ja jestem szczęśliwa jak mogę gdzieś wyjść ze znajomymi,bo tak,to nie pozostaje mi nic innego,jak siedzieć przed telewizorem,a tam przecież nic nie ma"...
Ja ze swojego punktu widzenia mogę jedynie współczuć,ale to mój punkt widzenia.
Nie będę przeprowadzać analizy,co kieruje taką osobą,której nic się nie chce,bo mnie mierzi...
Powiem jedno... Wywal tv przez okno i bierz się do roboty,jeszcze tyle jest do zrobienia w życiu!





Lniany obrus/bieżnik
























Lniane kuferki

























Lniane kuferki























Inwazja materiałowych serduszek! Oblazły już wszystko,mogą nawet obleźć choinkę!!!






























Serce...hmmm...





























Ja to zwę organizerem lub noteso trzymaczem:)





































Zawieszka na drzwi,na przykład.





































Tu też zawiecha.



























I kolejna zawiecha,np. dla męża ;)





























A na koniec coś dla czytających,zakładki do książek.




















Gabarytowo,torby bokiem mi wyszły ( na razie :). Za duże do szycia jak dla mnie,dla odpoczynku potrzebowałam pogmyrać przy czymś mniejszym. I tak oto u góry,prawda,są owoce gmyrania.
W końcu zaczynam wykorzystywać swoje,zgromadzone okazyjnie,zasoby ciekawych materiałów.
Na przykład na wyściółki do kuferków. A tak w ogóle efektem kuferków jestem zachwycona,są urocze i przydatne na różne graty,nici,wełny,gadżety krawieckie,itp.
Wyszyłam też kilka zawieszek i serca,uwaga ! to wciąga. Teraz tylko zapisuję złote myśli,które potem będę wyszywać na zawieszkach. A serducha mogą być choinkowe,już nie mogę się doczekać,żeby je przymierzyć.

A poniżej coś konserwowego :)





10 komentarzy:

  1. Ale mnie uraczyłaś ... mniam :) ... i Zaucha na koniec!
    No po prostu jestem zachwycona !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo tego dobra! :-) Sama nie wiem co podoba mi się najbardziej, chyba kuferki i zawieszki. Telewizji nie mam od ośmiu lat :-) A muza wymiata - mam ten kawałek u siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie oglądam tv od kilku lat i nie powie,żebym za tym tęskniła...
      tą piosenkę Zauchy lubię najbardziej,kojarzy mi się z moim dzieciństwem,była wtedy przebojem,w sumie dla mnie ciągle jest:)

      Usuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jestem zauroczona twoimi wyrobami :-))) Strasznie podobają mi się te dwa ostatnie lniane kuferki -w jakiej są cenie?? I chciałam zapytać o te serduszka na choinkę :-) Fantastyczny blog, bardzo się cieszę,że do ciebie trafiłam :-)
    Mój email: 25beata@interia.pl. Pozdrawiaim serdecznie. Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kobiety! Wy to jesteście kochane,co ja bym bez Was...
      na pokrzepienie serca działacie:)
      dzięki stokrotne!:)

      Usuń
  5. Świetny blog, masakra wszystkie rzeczy które robisz są rewelacyjne, super że jest sklep w którym je sprzedajesz, powinniśmy kupować polskie oryginalne projekty.życze jak najlepszej sprzedaży i powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam dzisiaj u Ciebie w sklepie. Świetne, pozytywne i inspirujące miejsce, piękne rzeczy z duszą. Telewizor dawno wyrzuciłam, bo ograniczał kreatywność całej rodzinki. Wszystkim polecam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o Mandalę,to nie jest mój sklep,ja tam tylko wystawiam swoje niektóre rzeczy;)

      Usuń

pisz śmiało...
dziękuję za każde słowo:)