niedziela, 24 listopada 2013

inspireme




Moje odzieżowe inspiracje,ostatnimi czasy,to typowo męskie akcenty.
Męskie oversized płaszcze,spodnie cygaretki i buty oksfordki.
Im bardziej moja wyobraźnia pozwala tworzyć mi rzeczy (moje prace) kolorowe,wzorzyste,kobiece,może czasem romantyczne,tym bardziej mój styl ubioru idzie w minimalizm.
Ześwirowałam ostatnio na punkcie a'la męskiego oversized pulowerku z zamkiem,mam nadzieję upolować taki kiedyś w lumpeksie,bo tam głównie się ubieram;)
Teraz,żeby dobrze się czuć nie muszę wyglądać jak choinka,choć jeszcze do niedawna tak było...
Do szczęścia wystarczy mi wielka szara dresowa bluza i spodnie rurki,haaa,oczywiście mega rozmiarów torba-worek:)
Dziś pokarzę Wam kilka moich modowych inspiracji.




Taki mogłabym mieć w każdym kolorze:)
Jest cuuudny!!!






















zdj.longredthread.blogspot.com

Ten bardziej wiosenny.






















































































Ten coś jakby doszyć rękawy do kołdry i śmigasz;)
































I któreś z tych butów... mniam...





























































I dokładnie takie spodnie...

4 komentarze:

  1. Trzeci jest świetny, najardziej mój styl chociaż gdybym miała reszte pewnie też bym nosiła:-)
    Kołdra moim zdaniem wygląda ciekawie, trzebaby było się do niej przekonać za pierwszym razem a później wiedząc ile dale ciepła...cudo:-)
    Fajne inspiracje, teraz czekam na twoje dzieła, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kołderka jest super,podoba mi się i ma jeszcze jedną zaletę,jak się człowiek w takim płaszczu przewróci,to przynajmniej się zbytnio nie poobija..hehehe:)

      Usuń
  2. Drugi płaszcz jest mega! Chciałabym Cię zobaczyć w jakiejś stylizacji z takimi butami, bo jakoś mnie nie przekonują... ;-)(no, może oprócz tych lakierowanych). Za to ostatnie spodnie - też na takie choruję! Czym różnią się spodnie cygaretki od rurek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z moich obserwacji wynika,że cygaretki są lekko przykrótkie i są zwężane,a nie proste:)
      z butami będzie problem,bo mam za wielką stopę na typowo damskie buty,więc zanim do końca osiwieję,to kiedyś takie trafię..hehehe:)

      Usuń

pisz śmiało...
dziękuję za każde słowo:)