poniedziałek, 18 listopada 2013

keos



                                     MOJE RZECZY SĄ DOSTĘPNE W MANDALA.






Znaczy,chaos totalny panuje ostatnio w mojej głowie ;)
Robię 100 rzeczy na raz i niczego nie umiem dokończyć.
Gonitwa myśli,rozkojarzenie.
Pomysły cisną się do głowy,jeden za drugim,za mało rąk,za krótki dzień,za wolno pracuję,za dużo wszystkiego do ogarnięcia... notatnik,szkice,projekty,zakupy,obiad,sprzątanie...a,jeszcze apteka i sól,przecież nie ma już soli...
O nie!,znowu czuję głód,znowu muszę przerwać,właśnie wtedy,kiedy mam wenę...
Brudne gary,kłębki kurzu,czarne paznokcie...Nie mam na nic czasu!
Potrzebuję głębokiego oddechu,ruchu i chwili zamyślenia...




PS. żałuję,że tak wielu tu odwiedzających,a tak mało ma czas na pozostawienie po sobie śladu...
może jednak coś napiszesz...




Nareszcie doczekałam się porządnej torby zakupowej.
Duża,lniana,wytrzymała. Pomieści wiele.
I może mieć fajny napis:)






















































Kolejne zawieszki.



























































































Gwóźdź programu,czyli lniana makatka,na wierzbowej gałęzi.
W rzeczywistości jest dużo piękniejsza.
Sznurki przyszywane ręcznie...jeszcze mnie palec boli,bo ja z tych,co nie używają naparstka ;)





































A tu wianek pleciony z wiotkich wierzbowych gałązek.ozdobiony laskami cynamonu i koronką.
W środku serducha z kory drzewnej.
























A tu wiadereczko z puszki po brzoskwiniach.




























I czerwony,świąteczny woreczek.




























Woreczek na bieliznę.






































W wersji sportowej,z trampkami w kratkę.
Jak mogłam ich nie kupić,są przeurocze.
Ozdabiają teraz mój pokój.




























W ferworze prac,pomiędzy szyciem,myśleniem i gotowaniem,powstała w końcu poszewka na moją poduszkę do spania.
Już nie będę musiała chodzić z odciskiem zamka na twarzy do południa ;) bo wszyłam sobie po bokach tasiemki do wiązania.

4 komentarze:

  1. Za dużo tych piękności na raz!!!
    Zacznę od zdjęć - są super!
    Makatka jest cudowna!
    Prosta torba skradła moje serce!
    Zawieszki są genialne!
    Wianki prześliczne!
    I cała reszta bombowa!
    życzę więcej czasu i mniej chaosu dla Twojej twórczości!!!
    :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. superpomysł, niby nieskomplikowane, a jak cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. same pochwały,miska się cieszy:)))
    dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem na czym oko zwiesić :-) super pomysły :-)

    OdpowiedzUsuń

pisz śmiało...
dziękuję za każde słowo:)