sobota, 4 stycznia 2014

dobrze,że jest wena,gorzej jak jej nie ma ;)


Moje kombinacje i pomysły na ozdoby i stroiki,niekoniecznie świąteczne. Przecież mogą zdobić nasze mieszkanka całą zimę...


Stary drewniany talerz włożony w ramkę od obrazu,może tworzyć ładny stroik w połączeniu z typowo zimowymi akcentami.























W wersji bez ramki.




















A tu pomysł na wykorzystanie zwykłej deski.










































I słoiczek. Obwódkę z drutu można zrobić samemu,dzięki niej można taki świecznik zawiesić. Obwódka może być też ze sznurka. Do tego tealight i trochę owoców głogu.























I kilka fotek,które udało mi się uchwycić,kiedy słoneczko zaglądało do pokoju przez szybę:)






















A tu moje gałązki przystrojone cudnymi gwiazdeczkami,które zamówiłam u Pani Ani.
Mam jeszcze kilka ładnych rzeczy z małego domku,które niedługo Wam pokarzę:)






















4 komentarze:

  1. Przepiękne nastrojowe ozdoby, ślicznie musi Twoje mieszkanie wyglądać! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) tak ślicznie wygląda,że już nie mam miejsca,żeby to wszystko ustawiać,a ciągle coś dorabiam,niedługo zostaną nam tylko ścieżki...hehehe...

      Usuń
  2. Każda Twoja dekoracja jest urocza. Lubię dekoracje z naturalnych elementów: drewno, szyszki, juta, zasuszone owoce, itp. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

pisz śmiało...
dziękuję za każde słowo:)