poniedziałek, 5 maja 2014

romantyczny lniany worek na lato




wczorajszo-dzisiejszy.
zaczęłam go wczoraj,ale dzisiaj musiałam dokupić kilka drobiazgów i jest już gotów!
jak Wam się podoba? bo mi bardzo,udał się. uważam też,że ta szeroka koronka z różą niesamowicie mu służy i pięknie się prezentuje na szarym lnie. dzyndzelki są z naturalnej skórki.
na pasek naszyłam delikatną koroneczkę dla podkreślenia efektu. w środku oczywiście jest podszewka w kolorze jaśniutkiego ecru.
napracowałam się przy tym woreczku,nie ukrywam,ale warto było:)


4 komentarze:

  1. Przepiękny! Niby prosty ale jednak szalenie efektowny! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) też jestem z niego zadowolona:)

      Usuń
  2. Kasiu, to majstersztyk. Coraz fajniejsze rzeczy robisz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

pisz śmiało...
dziękuję za każde słowo:)