wtorek, 17 września 2013

laaba szyje




                                          ZAPRASZAM TEŻ NA MOJEGO FEJSBUKA.






Zakupiłam ostatnio sporo materiałów,w tym całą masę dzianiny bawełnianej,w której ostatnio jestem zakochana. Szary melanż to jest to. Powstała już spódnica,sukienka jest w trakcie i mój najbardziej ambitny plan na najbliższy czas,to spodnie dresowe...ehhh...już się boję i futurystyczna bluzka przyprawiona na folkowo. Projekty już są:)
Nie mam wykroju,dopiero zamierzam go zrobić.
Jeszcze nie mam pomysłu na dzianinę malinową,ale jest wspaniała,taka bawełniana...lubię bawełnę.
Ale coś na pewno wymyślę.




Materiały,wszystkie naturalne.


Dresowa sukienka,mega wygodna,prosta forma.
Jako ozdoba może służyć wieeelka torba i ciekawa biżuteria.

 Dresowa,bardzo wygodna spódnica,zarówno na upały,jak i na chłodniejsze dni.


I kolejna lniana wielgaśna torbicha:) TORBA JEST DO SPRZEDANIA.


1 komentarz:

  1. Sukienka mi się bardzo podoba. Taka prosta w uniwersalnym kolorze... tyle pomysłów na stylizację :)

    OdpowiedzUsuń

pisz śmiało...
dziękuję za każde słowo:)