środa, 25 września 2013

folkowy ciąg dalszy



Tunika z dzianiny dresowej. Jest w fazie szycia,zdjęcia zrobiłam w czasie przymiarki.
Rękawek będzie podwinięty,z przodu delikatny akcent ludowy,
tasiemka bawełniana z małymi kwiateczkami,pocieszna szalenie.
Co myślicie o połączeniu dresowego materiału z akcentem ludowym?
Mnie osobiście bardzo przypadł do gustu.








































Do tego udało mi się uszyć dwie torby z nieco wyraźniejszym akcentem ludowym.
Jak Wam się podoba?
Jedna a'la worek,druga listonoszka.
TORBY SĄ DO SPRZEDANIA.





























Tak wyglądają w połączeniu z tuniką.






































A tu świeżynki,sznureczki;)
Oj będzie się robić,będzie...

 

I prezent dla Kasi. Sama ma wybrać,co chce mieć z tego zrobione.
Kasi podobał się guzik,który mam na fejsbuku,więc mogę zrobić dla niej podobny:)





























I pioseneczka,którą wrzucam dzięki podpowiedzi Kasi właśnie:)
Piosnka ta koi moje nerwy....




Udało się!
Kasia prowadzi fajnego BLOGA,gdzie możecie zaopatrzyć się w ciepłe otulinki na nadchodzące zimna:)

2 komentarze:

  1. Fantastyczne wszystko! Z niecierpliwością czekam na więcej!!! :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Nie widziałabym na co się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń

pisz śmiało...
dziękuję za każde słowo:)