poniedziałek, 8 czerwca 2015

no to siup na rowerek :)



nie wiem jak Wy,ale ja jeżdżę na rowerze praktycznie od urodzenia ;)
już jako mały brzdąc pchałam się do roweru. były to najpierw dźwięki dzwonka,paluszki w szprychach...ał...
ale nie poddałam się i bardzo szybko zaczęłam jeździć na swoim małym,kremowym REKSIU :)
pamiętam go,dużo razem przeżyliśmy :)))
a jazdę na rowerze kocham po dziś dzień ... wiatr we włosach,wolność jaką daje i to,że podczas jazdy mogę wdychać zapach lasu i łąki,a wiatr obmywa moje policzki. słyszę szelest swoich ubrań i czuję ciepłe promienie słońca na ciele...
całe lato mogę spędzić na rowerze i zapewniam,że będzie bardzo udane ;)

ostatnio buszuję po sieci poszukując stylowo ubranych ludzi na rowerach,bo na dwóch kołach też można wyglądać modnie!
oto moje inspiracje...coś pięknego ;)))


wszystkie zdj.pochodzą z klik i z klik



















2 komentarze:

  1. Ja kocham rower, ale teraz w zaawansowanej ciąży zabraniają mi jeździć :p
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń

pisz śmiało...
dziękuję za każde słowo:)