czwartek, 9 października 2014

lniany płaszcz



moje wrodzone lenistwo,od wiosny do tej pory,nie dało mi napisać postu o moich własnych projektach ciuchów;)
ciągle obiecuję sobie,że to na pewno nastąpi... już niedługo,może jutro...
i prawie się udało:),bo mam dziś dla Was fajną propozycję mojego projektu.
lniany płaszcz. ideał na chłodniejsze jesienne dni.
płaszcz wykonany jest z grubego,ale miękkiego i przyjemnego,100% lnu,pod spodem ma podszewkę (100% wiskoza,nie poliester) w kolorze rudym,zapina się na jeden wielki guzior z masy kokosowej.
jest to model nieco oversizowy,czyli luźny,przyduży.
ja sama chodzę w takim płaszczu i przyznam szczerze,że w zależności od dobranych dodatków,sprawdza się w wielu stylizacjach.
ten ze zdjęć szuka właścicielki:)
póki co jeśli chcecie obejrzeć sobie więcej moich projektów,zapraszam TU.








1 komentarz:

  1. No Kochana! Masz talent! Własny projekt! Płaszczyk jest oszałamiający!!! :-)

    OdpowiedzUsuń

pisz śmiało...
dziękuję za każde słowo:)