sobota, 1 marca 2014

Dama pik


To był drobny wyjazd,musiałam tylko coś załatwić...
Chodzę,spaceruję,patrzę...sklep z tkaninami ;) a tam w dość przystępnych cenach pikowany,kurtkowy wierzchni materiał.
Nie planowałam tego,po prostu się stało:)
Przed oczami od razu stanęły mi pikowane,wielkie torby:)
I tak oto jest wielka czerwona biedrona,tylko kropek jej brak;) i granatowy prawie kwadrat;)
Czerwień w rzeczywistości  jest bardziej bordowa,aparat nie chce tego ująć.

Len to nie jest,ale torby zapowiadają się super w noszeniu, są praktyczne i wyglądają ciekawie.













































































Chyba kolor na tym zdj. jest najbardziej rzeczywisty...







































































Na tym zdj. kolor jest najbardziej rzeczywisty...





































7 komentarzy:

  1. Oj! - bardzo na tak!!! Superowe torby!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmiczne tempo u Ciebie. Torby świetne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. są rewelacyjne:)
    pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Granatowa świetna, kiedyś z takiej czerwonej uszyłam mojej córci śpiworek do wózka, w środku z białym futerkiem wyglądał cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

pisz śmiało...
dziękuję za każde słowo:)