czwartek, 12 stycznia 2017

filmy na zimowe wieczory




                                                                      
                                                                          fejsbuk
                                                                        moje atelje


od całkiem niedawna nudne,długie,zimowe wieczory spędzamy jako kinomaniacy:)
dlatego chciałam polecić Wam kilka ciekawych filmów,jakie miałam okazję niedawno obejrzeć.
jest to moja subiektywna ocena,u Was kolejność może przedstawiać się zupełnie inaczej.
filmy pogrupowałam w skali od 1 do 5.
1 filmy najlepsze,zdecydowanie nr1!
2 filmy równie dobre,z podkreśleniem równie ;)
3 filmy naprawdę fajne,super,które warto obejrzeć
4 filmy fajne
5 filmy,które można obejrzeć. mi np.przypadły do gustu średnio,ale komuś mogą się bardzo spodobać





zdj.tu

1. bezapelacyjny nr1! jaki ostatnio widziałam,to KONESER
polecam Wam ten film z całego serca. uważam,że jest świetny.
inteligentny,niesamowicie dopracowany,estetyczny.
dla miłośników dzieł sztuki,antyków i wielbicieli nietuzinkowych wnętrz,film jest niemałą gratką :)))
nie jest jednak przynudnawym filmidłem o sztuce,żeby ktoś nie pomyślał. przeciwnie.
polecam wytrwać do końca i zwracać uwagę na szczegóły ;)
więcej już nic nie napiszę,zobaczcie sami :)
NIETYKALNI - komedia

2. KSIĄŻĘ PERSJI-PIASKI CZASU
VINCI - polski dobry film
OCEAN'S 11,12,13
ŚWIĘTY z Valem Kilmerem - pomimo upływu czasu nic nie stracił na swej świetności
OSTATNI LEGION
W POGONI ZA SZCZĘŚCIEM
KOD LEONARDA DA VINCI - mroczne klimaty

3. CZŁOWIEK W ŻELAZNEJ MASCE
OSACZENI
BABEL - jedyny film z nieszpanerską rolą Brada Pitta,jaką do tej pory widziałam ;)
TURYSTA
PRESTIŻ
ILUZJONISTA
IMIĘ RÓŻY - mroczne klimaty

4.WŁOSKA ROBOTA
NIEBEZPIECZNE ZWIĄZKI
7 LAT W TYBECIE

5.TAJEMNICA FILOMENY
FRANCUSKA KOMEDIA

jeśli znacie jakies godne polecenia ekranizacje,to poproszę o tytuły tu albo na maila.
miłego oglądania!



1 komentarz:

pisz śmiało...
dziękuję za każde słowo:)