poniedziałek, 27 października 2014

stare butelki



                                                     TU  też można mnie odwiedzić:)




jeśli macie w domu stare,niepotrzebne butelki,to może nie warto ich wyrzucać,a wykorzystać,np.jako ozdoby.
zamiast kupować nowe flakony,dajmy drugie życie starej butelce po soku. nie jest to ani trudne,ani kosztowne. wystarczy,np.sznurek i trochę chęci.
ja wykorzystałam tu sznurek bawełniany,zakupiony za 3zł w sklepie "wszystko po 3zł":)
jeśli chcecie możecie kleić sznurek do butelki (tylko nie wiem jakim klejem;)
ja swojego nie kleiłam tylko wsunęłam początek i koniec pod spód całej zawijanki,żeby było łatwiej przy ewentualnym demontażu.
jeśli jednak sznurek właśnie nie będzie klejony,trzeba pilnować,żeby się nie zsunął.
butelkę zawijamy od góry:)








6 komentarzy:

pisz śmiało...
dziękuję za każde słowo:)